Καλωσόρισες στο επίσημο ιστολόγιο του 7ου Δημοτικού Σχολείου Πετρούπολης

Καλωσόρισες στο επίσημο ιστολόγιο του Σχολείου μας.

02 Νοεμβρίου 2023

Είναι στο χέρι μας - Δ. Δημητριάδης - Χ. Καλογεράς


Μαθητική Χορωδία 7ου Δ.Σ. Πετρούπολης 
Μουσική - ενορχήστρωση - διεύθυνση χορωδίας: Δημήτρης Δημητριάδης 
Στίχοι: Χρήστος Καλογεράς - Δημήτρης Δημητριάδης 
Εικαστική επιμέλεια: Δήμητρα Καραγεώργου 
Ηχοληψία - video art: Θοδωρής Ασημακόπουλος 
Ηλεκτρική - ακουστική κιθάρα, ηλεκτρικό μπάσο, ντραμς έπαιξε ο Δημήτρης Δημητριάδης

«ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ»

7Ο δημοτικό σχολειό Πετρούπολης

Το «είναι στο χέρι μας» αποτελεί ένα πρωτότυπο τραγούδι το οποίο εμπνεύστηκε και πραγματοποιήθηκε από τη συλλογική προσπάθεια των μαθητών/μαθητριών του σχολείου μας. Αποτέλεσε την εκπλήρωση προβληματισμών, συζητήσεων και δράσεων όσον αφορά στις περιβαλλοντικές ανησυχίες και ευαισθησίες που ανέκυψαν.

Στίχοι

Απόψε βρέχει συνεχώς

οι χείμαρροι μας κατακλύζουν

Ο ήλιος έκαιγε καυτός

οι εποχές δεν ξεχωρίζουν

“Είν' φυσικές οι αλλαγές”

μας λένε τώρα στις ειδήσεις

Ατέλειωτες καταστροφές

μετάλλαξη όλης της φύσης

Να κάνω κάτι κάτι κάτι κι εγώ

Να κάνω κάτι κάτι κάτι κι εγώ

Μα μόνο τη ζωή μου ζητώ

τίποτα παραπάνω

Κι αν είν' αυτό που θέλω ουτοπικό

τα πάντα εγώ θα κάνω

Είναι στο χέρι μου, στο χέρι σου,

στο χέρι μας αυτό

να συμφιλιώσουμε τη φύση με τον άνθρωπο

Είναι στο χέρι μου, στο χέρι σου,

στο χέρι μας αυτό

για να γλιτώσουμε τη γη μας και τον ουρανό

Στην Αφρική ζητούν νερό

τα δάση καίγονται, μαυρίζουν

Στο θερμοκήπιο που ζω

κυκλώνες άγρια στροβιλίζουν

Οι πάγοι βόρεια λιώνουνε

θρηνούν αρκούδες, πιγκουίνοι

Οι θάλασσες φουσκώνουνε

τίποτα όρθιο δε θα μείνει

Να κάνω κάτι κάτι κάτι κι εγώ

Να κάνω κάτι κάτι κάτι κι εγώ

Μα μόνο τη ζωή μου ζητώ

τίποτα παραπάνω

Κι αν είν' αυτό που θέλω ουτοπικό

τα πάντα εγώ θα κάνω

Είναι στο χέρι μου, στο χέρι σου,

στο χέρι μας αυτό

να συμφιλιώσουμε τη φύση με τον άνθρωπο

Είναι στο χέρι μου, στο χέρι σου,

στο χέρι μας αυτό

για να γλιτώσουμε τη γη μας και τον ουρανό

Είναι στο χέρι μας

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ 2024-2025

Για τον Προγραμματισμό λειτουργίας του Ολοήμερου Προγράμματος των Ενιαίου Τύπου Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2024-2025, ...